Wydanie decyzji na lokalizację oraz warunków budowy zjazdu z drogi gminnej
Kogo dotyczy |
Właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Świątniki Górne |
Wymagane dokumenty |
Wniosek Kserokopia mapy zasadniczej w skali 1:500 lub 1:1000 Dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości Pełnomocnictwo wraz z dowodem opłaty skarbowej w wysokości 17 zł na konto Urzędu Miasta i Gminy Świątniki Górne nr: 61 1240 4748 1111 0000 4874 7422 lub w kasie Urzędu – w przypadku reprezentowania inwestora przez pełnomocnika |
Opłaty |
Nie podlega opłacie skarbowej |
Osoba/Jednostka odpowiedzialna |
Urząd Miasta i Gminy Świątniki Górne Referat Inwestycji i Infrastruktury pok. 105, I piętro tel. 270 40 30, wew. 117 i 143
|
Miejsce składania dokumentów |
Urząd Miasta i Gminy Świątniki Górne – Dziennik Podawczy ul. Bruchnalskiego 36 32-040 Świątniki Górne |
Termin załatwienia sprawy |
Wydanie decyzji w terminie do 1 miesiąca od daty złożenia kompletnego wniosku |
Forma załatwiania wniosku |
Decyzja |
Tryb odwoławczy |
Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krakowie ul. Lea 10, za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Świątniki Górne |
Podstawa prawna |
1. Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 320 z pozn. zm) 2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U z 2024 r. poz. 572) |
Dodatkowe uwagi |
Brak |