Załatw sprawę

Wydanie decyzji na lokalizację oraz warunków budowy zjazdu z drogi gminnej


Kogo dotyczy

Właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Świątniki Górne

Wymagane dokumenty

Wniosek

Kserokopia mapy zasadniczej w skali 1:500 lub 1:1000

Dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości

Pełnomocnictwo wraz z dowodem opłaty skarbowej w wysokości 17 zł na konto Urzędu Miasta i Gminy Świątniki Górne nr: 61 1240 4748 1111 0000 4874 7422 lub w kasie Urzędu – w przypadku reprezentowania inwestora przez pełnomocnika

Opłaty

Nie podlega opłacie skarbowej

Osoba/Jednostka odpowiedzialna

 

Urząd Miasta i Gminy Świątniki Górne

Referat Inwestycji i Infrastruktury

pok. 105, I piętro

tel. 270 40 30, wew. 117 i 143

 

Miejsce składania dokumentów

Urząd Miasta i Gminy Świątniki Górne – Dziennik Podawczy

ul. Bruchnalskiego 36

32-040 Świątniki Górne

Termin załatwienia sprawy

Wydanie decyzji w terminie do 1 miesiąca od daty złożenia kompletnego wniosku

Forma załatwiania wniosku

Decyzja

Tryb odwoławczy

Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krakowie ul. Lea 10, za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Świątniki Górne

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia  21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 320 z pozn. zm)

2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U z 2024 r. poz. 572)

Dodatkowe uwagi

Brak

Powrót
`