Zaświadczenie o stanie cywilnym
Urząd Miasta i Gminy Świątniki Górne
![]()
|
WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ Z REJESTRU STANU CYWILNEGO |
Kogo dotyczy |
Zaświadczenie o stanie cywilnym wydawane jest wyłącznie osobie, której dotyczy. Zaświadczenie jest ważne przez 6 miesięcy od daty jego sporządzenia. |
Wymagane dokumenty |
W przypadku działania przez pełnomocnika należy przedłożyć pełnomocnictwo w oryginale lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa oraz dowód tożsamości pełnomocnika – do wglądu. |
Opłaty |
Opłata skarbowa od wydania zaświadczenia – 38 zł.
61 1240 4748 1111 0000 4874 7422. |
Jednostka/ osoba odpowiedzialna |
Urząd Stanu Cywilnego pok. 101, I piętro tel. 270 40 30, wew. 123 lub 150. |
Miejsce składania dokumentów |
|
Termin załatwienia sprawy |
|
Forma załatwienia wniosku |
|
Podstawa prawna |
|
Tryb odwoławczy |
W przypadku wydania decyzji o odmowie wydania zaświadczenia stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Wojewody Małopolskiego za pośrednictwem Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji. |
attach_file Załączniki
![]() |
Wniosek | 233,55 kB |