Załatw sprawę

Uzgodnienie przebiegu trasy oraz warunków umieszczenia przyłącza/sieci w pasie drogowym drogi gminnej

Urząd Miasta i Gminy Świątniki Górne

 

 

Uzgodnienia przebiegu trasy oraz warunków umieszczenia przyłącza/sieci w pasie drogowym drogi gminnej

Kogo dotyczy

Właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Świątniki Górne

Wymagane dokumenty

  • Wniosek o wydanie uzgodnienia przebiegu trasy oraz warunków umieszczenia przyłącza/sieci w pasie drogowym drogi gminnej
  • Dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości;
  • Projekt wykonania przyłącza/sieci, wykonany na mapie zasadniczej w skali 1:500 lub 1:1000 (kserokopia)

Opłaty

Nie podlega opłacie skarbowej

Osoba/Jednostka odpowiedzialna

Urząd Miasta i Gminy Świątniki Górne

Referat Inwestycji i Infrastruktury

Paweł Bieniek

pok. 105, I piętro

tel. 270 40 30, wew. 18

Miejsce składania dokumentów

Urząd Miasta i Gminy Świątniki Górne – Dziennik Podawczy

ul. Bruchnalskiego 36

32-040 Świątniki Górne

Termin załatwienia sprawy

Wydanie warunków w terminie do 1 miesiąca od daty złożenia kompletnego wniosku

Forma załatwiania wniosku

Decyzja

Tryb odwoławczy

Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krakowie ul. Lea 10, za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Świątniki Górne

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 21 marca 1985r o drogach publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 260 z późn. zm.).

2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U.2019. poz. 60)

Dodatkowe uwagi

Brak

attach_file Załączniki

Powrót
`