Informacja o złożonej ofercie realizacji zadania publicznego w trybie art. 19a

Oferta złożona w trybie pozakonkursowym w dniu 3 września 2025 r. na realizację zadania publicznego z zakresu: działalności wspomagającej rozwój gospodarczy, w tym rozwój przedsiębiorczości na terenie gminy (art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie).
Nazwa oferenta: Galicyjska Izba Gospodarcza
Tytuł zadania publicznego: „Organizacja spotkania przedsiębiorców „Gulasz Świątnicki” wspieranie kontaktów i wymiany doświadczeń lokalnych firm oraz propagowanie tradycji rzemiosła świątnickiego”
Rodzaj zadania publicznego: działalność wspomagająca rozwój gospodarczy, w tym rozwój przedsiębiorczości na terenie gminy
Wnioskowana dotacja: 2.000,00 zł
Termin zgłaszania uwag: Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie wszelkie uwagi dotyczące oferty należy zgłaszać do dnia 15 września 2025 r. na Dzienniku Podawczym (pok. 005) w Urzędzie Miasta i Gminy Świątniki Górne, ul. Kazimierza Bruchnalskiego 36, 32-040 Świątniki Górne, e-mail: umig@swiatniki-gorne.pl.